درد دل های شهدا با امام زمان حضرت مهدی(عج)
عصر انتظار
پایگاه اطلاع رسانی عصر انتظار ویژه یاران اخرالزمانی
پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, :: 15:3 :: نويسنده : گمنام

ای مهدی صاحب‌‌الزمان (عج) اینکه نام سربازی و نوکری تو را بر ما نهاده‌اند، مایه افتخار است، ولی از اینکه نمی‌توانم آنچنان که تو می‌خواهی باشم، روحم عذاب می‌کشد...

 

 شهید عملیات استشهادی علی منیف اشمر
مولاي‌ من‌، يا صاحب‌ الزمان‌(عج‌)!
چقدر آروز داشتم‌ كه‌ شهادتم‌ در مقابل‌ ديدگان‌ و وجود مبارك‌ شما باشد؛
ولي‌ طولاني‌ بودن‌ غيبت‌ شما و اشتياق‌ من‌ به‌ مولا و سرورانم‌ و اجداد پاكت‌،
موجب‌ شد كه‌ نتوانم‌ بيش‌ از اين‌ در انتظار بمانم‌.
از خداوند مي‌خواهم‌ كه‌ با اين‌ شهادت‌،
اجر شهادت‌ در ركاب‌ شريف‌ شما را به‌ من‌ عطا فرمايد.

شهید ابوالفضل مختاری

امام زمان چشمان گنهکارم پر از اشک است، چه بسیار اشک ریخته‌ام فریادزده‌ام صدایت کرده‌ام، یابن‌الحسن (عج) گوشه چشمی بر من فکن، مهدی جان سخت حیرانم، رخسار چون ماهت را برایم بگشا زیرا که منتظرم.

 

 


شهید علی دستان

ای مهدی (عج) عزیز فرمانده جبهه‌ها، ای یاور رزمندگان اسلام، به یاریمان بشتاب،و در آخرین لحظات چشمانم را به جمالت منور فرما و از خدا می‌خواهم در هنگام شهادتم، مهدی (عج) حاضر باشد، مهدی جان (عج) در لحظه شهادت سرمان را بردار و در آغوش بگذار که ما جز دامان تو پناهی نداریم.

 

 


شهید احمد (حمید) مهرمحمدی

مهدی جان تو را به مادرت زهرا (س) و جد بزرگوارت  علی‌بن‌ابیطالب (ع) مرا یاری کن که تو واسطه فیض الهی بر ما هستی.

 

 


شهید مسعود تفنگچی

…مگر می‌شود عاشق امام زمان (عج) این مولا و سرور بود ولی برای دیدن و زیارت او جان نداد، باید دوست فدای دوست گردد، و عاشق فدای معشوق و عابد فدای معبود.

 

 


شهید مهدی زین الدین

در زمان غیبت کبری به کسی منتظر گفته می‌شود و کسی می‌تواند زندگی کند، که منتظر باشد، منتظر شهادت، منتظر ظهور امام زمان (عج)، خداوندا امروز از ما همت، اراده و شهادت‌طلبی می‌خواهد.

 

 


شهید سید مهدی بلادی

ای مهدی صاحب‌‌الزمان (عج) اینکه نام سربازی و نوکری تو را بر ما نهاده‌اند، مایه افتخار است، ولی از اینکه نمی‌توانم آنچنان که تو می‌خواهی باشم، روحم عذاب می‌کشد.



روحاني شهيد غلام رضا عليزاده

«ما گناهکاران درگاه خداوندي، ما سربازان خميني، ما جانبازان حسيني،آگاهانه و با بصيرت کامل اين راه را انتخاب کرديم و به نداي «هل من ناصر ينصرني » خميني لبيک گفته، و عاشقانه آغوش خود را براي استقبال ازشهادت گشوديم; چرا که عزت و شرف اسلام و آن امانت الهي که از شهداي بدر واحد و کربلا گرفته ايم تنها با جهاد و مجاهده در راه خداست که به مقصدنهايي خود که همان انقلاب حضرت بقيه الله الاعظم(عج) است مي رسد.

 

پس، اي اهل دنيا و اي امت مسلمان، بدانيد هجرت وسيله ما، جهاد سلاح ما، وشهادت سعادت ماست که حقيقتا رستگاري دو عالم در زير شمشيرها و سنگرها به دست مي آيد.»



محصل شهيد محمد (کورش) مهاجر

«فرزندم مهدي، اي که انتخاب نام تو به خاطر عشق و علاقه اي بود که ازامام زمان(عج) در دل پدرت بود. اي که سعي کردم اولين کلمه اي که بر زبان تو جاري مي شود کلمه «الله » باشد، در زمان من يعني در زماني که تو تنهاآهنگ کلمات را اجرا مي کردي، و اين کلمات را بيش تر از کلماتي که در بين کودکان مرسوم است آموخته بودي منظورم از اين حرف ها اين است که کلام وخط و حرکت تو با ياد خدا و ائمه اطهار آغاز شد از تو انتظار دارم ازمسيري که برايت تعيين کردم... منحرف نشوي.»



کارمند شهيد سيدابوتراب ميرشريفي

«شعله عشق به اهل بيت پيغمبر عزيز و عشق به ولايت و به امام زمان مهدي(عج) را همواره در وجودت فروزان دار و ملاک و معيار حيات و ممات خويش را جز اين مپسند. حفظ جان از واجبات است، پس در حفظ سلامت و طراوت خويش به خاطر رضاي خدا و براي توانايي بيش تر در خدمت به ساحت مقدس ولايت کوشاباش.»



دانشجوي شهيد نجفعلي کلامي

وهمچنين باصراحت اعلام ميکنم که باارزشترين افراداين مملکت روحانيون متعهدبه اسلام وامام امت هستند قدر اين روحانيون متعهدودرخط امام را بدانيدوپيامم به تمام مسئولين ايران به ويژه  مسئولين اين بخش از اينها عا جزانه ميخواهم  که قدرافراد خد مت گذار را بدانند و به ويژه عزيزاني که شب و روز در جبهه به سر مي برند وهم چنين برادراني که در پشت  جبهه  از اسلام دفاع مي کنند وبا اين عزيزان همکاري نمائيدواحترام اين عزيزان را حفظ کنيدوجلو افرادي هم که کثيف هستند  ويا بي تفاوت به انقلاب وجبهه وجنگ قاطعانه بگيريد وحتي از امکانات دولت جمهوري اسلامي هم تابه خود نيايند آنها را بهره مند نگردانيدواز مردم ميخواهم که پشتيبان افراد زحمت کش براي اسلام ونظام باشندواگر افرادي را شناختيدکه تا هنوز به افکارکثيف خود ادامه مي دهدباآن فرد،حزب الهي رفتار نماييدالبته باکمک مسوولين،مردم بازهم اعلام ميکنم امام ،امام،امام (رهبري)راتنها نگذاريدوگوش به فرمان لحظه لحظه اش باشيدکه اگر دراجراي فرمان امام بي تفاوت باشيد وعمل نکنيدوپيروي ننماييددرآخرت گلوي اين افرادبگيريم که ديگر براي اوراهي نباشدواماجلو بي حجاب را بگيريدوديگر به بي حجابها اجازه ندهيدکه درتشييع جنازه شهداء ويا درمراسم شهداءشرکت کنند وحتي در محل هم با بي حجابي مبارزه کنيدومعامله ومباشرت با بي حجابي را قطع کنيد.

 


نظرات شما عزیزان:

حانیه کشاورزی
ساعت22:21---29 بهمن 1390


بسم الله الرحمان الرحیم



سلام.خسته نباشید.وبلاگ خوب و آموزنده ای دارید.خدا قوت.



به وبلاگ من هم سری بزنید و اگر مایل بودید وبلاگم را لینک کنید.



یا علی






پاسخ: سلام دوست عزیز لینک شدید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





اخبار روزانه وبلاگ

اگر شما عضو ویژه یاران اخر الزمانی نمی باشید همین حالا از فرم عضویت در خبرنامه در صفحه اصلی سایت اقدام نمایید با تشکر
لوگوي سايت
Generate your flash banner free online

لوگوي مسابقه
جشنواره وبلاگ نویسی بهار


خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید